Klager SYNLIG TRANSPORTSKADE: Hvis pakken synlig bærer tegn på transportskade, er det MEGET vigtigt at pakken nægtes modtaget, og transportøren tager pakken med tilbage. SKJULT TRANSPORTSKADE: Hvis en transportskade først kan konstateres efter pakken er åbnet, så kontakt enten Transportørens skadesafdeling eller SAFEshopping.dk. VAREN MÅ IKKE OMBALERES OG TILBAGESENDES TIL SAFESHOPPING.DK, GØRES DETTE MISTES RETTEN TIL AT REKLAMERER OVER TRANSPORTSKADEN. Som privatkunde har du 2 års reklamationsret, mens du som erhvervskunde har 1 års reklamationsret. Hvis du ønsker at udnytte denne reklamationsret, skal du blot udfylde nedenstående skema, printe det ud og sende det sammen med produktet og en kopi af din købsfaktura. Du modtager en kopi af det udfyldte skema via e-mail. Navn * Adresse * Postnr. og by * E-mail * Produkt * Fejlbeskrivelse (kort beskrivelse af fejlen på produktet) * Produktet sendes til: SAFEshopping.dk Livøvej 37 8800 Viborg Danmark Spam sjekk